dissabte, 24 de novembre del 2007

Que soni la música!


Fa dos dies va ser un dia especial perquè era Santa Cecília, la patrona dels músics, dels qui ho intentem ser i en definitiva dels qui estimem aquest art. No es fan tants actes com el 21 de juny però tot i això cal tenir aquest dia present.

La vida és tota ella una melodia que l'anem composant dia a dia afegint-li poc a poc els ritmes, els contrapunts o les alteracions que fa que el final quedi una cançó diferent a totes, la nostra.

Que sta. Cecília ens protegeixi i que faci que mai deixin de sonar notes en aquest món on cada cop hi ha més soroll.

1 comentari:

Anònim ha dit...

Uolaaaaa!!
T'imagines ki puc ser? xD (amb el nik ho sabras :P).

Mira, al fnal m'he decidit i m'he fet un, avere el q em dura... xD

Bueno, ja m'aniràs ensenyant coses nves q vaig una mica perduda! xD

ptntS!


Berta* (per si de cas ;P)