dijous, 27 de setembre del 2007

Troglodita


Abandonament total del bloc per motius tècnics.

Què faria jo sense electricitat, llum, ordinadors, transport...? Suposo que acostumar-m'hi.

Un dimarts l'ordinador va dir prou. S'havia cansat de tantes tonteries i no es va tornar a encendre. Hem passat més d'una setmana sense ell, però es trobava a faltar. Només per mirar el correu ja n'haguéssim tingut prou! Però no... ell s'hi negava.

Així que, en un moment en el qual havia de fer servir l'ordinador però vaig haver-me de resignar, vaig començar a pensar què faria sense totes aquestes modernitats (que s'ha de dir que et deixen tirat, en la majoria dels casos, en el pitjor moment). Vaig arribar a la conclusió que hem tingut molta sort. Que l'aspirador ens fa més fàcil la vida, que podem estar connectats al món en 2 segons i que la tele ens distreu. Així que millor no ser troglodita i aprofitar les coses que tenim. Això sí, mantenint la independència humana que a vegades sembla que nosaltres siguem un xip en el món.