dijous, 6 de setembre del 2007

felicitats!


Felicitats! Així és com hauria de començar jo el post perquè el dissabte passat vam augmentar amb un cosinet nou a la família! Es va casar la meva cosina.

Un casament que em va fer adonar que tots hem crescut, que ja no som aquells nens que jugàvem al tros amb el Hans i que corrien amunt i avall per tota la casa a la recerca dels regals de reis. Van passar fotografies on recopilàvem part de la seva història i allà també hi estàvem nosaltres. Petits. En una, que sincerament em va tocar la fibra sensible, sortíem el meu germanet i jo amb ella i son germà bufant les espelmes d'un pastís. Ara ja en té 24. Aquesta boda també va servir per aconseguir una cosa que costa molt: reunir a tota la família. Feia molts anys que no fèiem una foto tots junts i vam aprofitar l'ocasió.

M'estic posant nostàlgica així que vaig acabant el post. només em queda dir: Visca els nuvis! (Sé que fa molts dies que no actualitzo i que podria haver fet una entrada més llarga però... el món va més ràpid que jo.)

1 comentari:

Anònim ha dit...

Aiiix... q bniik! >.<

tens tota la raó, el tmps passa snse adonar-nos mssa depressa! d'aki poc serem nsaltres ls q ens veiem d nuvies! xDD (és bromaaa, ncara kda mlt x tot aixo jeje :P)

jo tmb tinc gnes q arribi dmà! ja voràs ja kin show xDD

1 ptó! :)


pd: m'oblidava, VIVA LS NOVIOS! :P



berta*