dijous, 2 d’agost del 2007

Fer-se gran


Fer-se gran no és bo nena!
Aquesta és la frase que sento molt sovint en el casal d'avis (on faig de recepcionista durant el mes de vacances).

Jo em pensava que ser jubilat era la millor cosa que podia passar a la vida. Viatges amunt i avall, la tarda a la fresqueta jugant, anar a passejar a la rambla i prendre's un geladet... Però resulta que no. Si que tenen temps però es veu que a molts no els hi sembla que l'esiguin invertint bé. Diuen que ja és una rutina això de passar tot el matí o la tarda (o tot el dia) jugant a les cartes o al domino o llegint el diari. Sí, es distreuen, però no es senten realitzats. D'altres han de carregar amunt i avall amb els néts perquè els pares treballen i és època de vacances escolars.

Ells s'autoenomenen "viejos" o "iaios" perquè s'adonen que l'artrossis i els "callos" apreten però jo els hi dic que no, que són gent gran i com diu un home d'allà, en aquests moments han de disfrutar de la 3ª joventut!

Així que quan sigui gran hauré de planificar una bona jubilació!


3 comentaris:

Anònim ha dit...

Aiiiix ncara q a nsaltres ncara ens kda mooolt x arribar a aksta edad ens hem d'nar planificant el nstre futur pq sembla q no xro ja som adultes xD (ki ho diria! am el munt d tonteries q fem a vegades xD)

buenu.. avere si tnim una stona aksta tarda i et passema a veure xl casal, te smbla bé??

ptns!

berta :)

Anònim ha dit...

Eli, saps k??
al fnal m'he tancat el flog definitivament! :( si si, en el fons (mlt en el fons) em fa pena i tot xDD.
Ara sol em pdré comunicar x ki... o sino via mail :P

ja aniré cotillejant en l'anonimat! jijij, xro speru q aixo n impliki deixar d comunicar-nos ehh!!
q vagi bé la fsta mjor! ;)

muaaa*

pd: ki sap, ptser em dóna un rampell i em torno a fer un! xDD


[berta]

Unknown ha dit...

felicitats pel bloc: senzill, amè i sobretot teu: enhorabona!